niedziela, 24 marca 2013

Work out!

Jeżeli już mówimy tutaj o zdrowym odżywianiu, uważam, że warto również powiedzieć nieco na temat ćwiczeń fizycznych, które zdecydowanie świetnie współgrają z dietą.
Każdy z nas marzy o pięknie wyrzeźbionej, atletycznej sylwetce. Jednak jeżeli rzeczywiście chcemy to osiągnąć, nie możemy poprzestać na marzeniach, lecz pracować nad sobą.
Na początek proste i przyjemne ćwiczenia kolejno na wszystkie partie ciała.

1. Rozciąganie

2. Brzuch

3. Nogi

4. Pośladki

5. Ramiona

Ponadto polecam aerobiczną "6" Weidera:



A jeżeli chcecie pozbyć się zbędnych kilogramów najlepszym sposobem jest codzienny jogging :)
Pamiętajcie, że im większa masa mięśniowa, tym sprawniejszy metabolizm, a im sprawniejszy metabolizm, tym łatwiej utrzymać nam prawidłową wagę.

Tak więc... do pracy!


3 komentarze:

  1. O, przydatne, może kiedyś skorzystam :) Wprawdzie moja kondycja fizyczna pozostawia wiele do życzenia, ale może uda się to zmienić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w sumie kiedyś postanowiłam sobie, że zacznę robić "szóstkę", ale po tym są takie zakwasy, że przestałam. ;d niemniej jednak naprawdę, ogromny szacunek za wytrzymałość dla ludzi, którzy to skończyli/robią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak ja już parę razy sobie obiecywałam, że zacznę ćwiczyć, ale niewiele z tego wyszło :). Może kiedyś skorzystam.

    OdpowiedzUsuń